26/11 Don't tell my achy breaky heart

Jag har ju lovat att tipsa om hår- och sminkprodukter. Tänkte börja med att presentera er för min bästa vän, Dust It.
Jag använder det nästan varje dag. Alltid när jag har utsläppt i alla fall. Om ni inte redan har testat det, så gör det!



Gör såhär:

1.
Lägg benan så du vill ha den.
2. Man ska inte tupera överhåret, så lyft bort lite hår från ena sidan, och lägg över det på andra sidan sålänge.
3. Tupera underhåret med en kam.
4. Strö i lite Dust It och gnugga in det i håret.
5. Spraya med lite hårspray.
6. Lägg nu tillbaka överhåret och voila!

Gör sedan samma sak på andra sidan. Glöm inte bort att även tupera på baksidan av huvudet, annars är det lätt att det ser konstigt ut!


Kommentarer
Postat av: frida

vart köper man det? :D

2010-12-05 @ 18:02:40
Postat av: Anonym

och vad kostar det?

2010-12-05 @ 18:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0