22/10 The list

AVSLUTA MENINGEN

Jag lyssnar på: just nu, Aicha - Outlandish 
Jag pratar: lite för mycket ibland, och säger alltid: men grejen är den att..
Jag kan: nudda näsan med tungan :) 
Jag tycker om: att dansa & skratta 
Jag älskar: mina nära & kära 
Jag avskyr när folk: snackar skit, säg det till mig istället
Min närmsta vän är: julia & therese
Min första vän hette: sofia kleist 
Kärlek är: underbart, härligt, jobbigt & komplicerat
När jag borstar tänderna: tar jag alltid vatten på tandborsten efter jag har haft på tandkrämen 
När jag lagar mat: är det egentligen inte jag som lagar. mamma och pappa gör allt och så tar jag i lite salt eller nåt, haha 
Det sexigaste yrket är: polis eller bartender 
Det är charmigt när: en kille visar att han är intresserad och tar egna initiativ
Jag är rädd för: att gå själv när det är mörkt & ormar 
Den värsta känslan är: att såra någon 
Den bästa känslan är: att vara förälskad
Jag är bäst på: att vara mig själv 
Jag är sämst på: att prata samtidigt som jag skrattar. börjar jag skratta så måste jag lära mig att hålla käften, för det är helt omöjligt att höra vad jag säger
Om jag var ett djur skulle jag vara: nåt farligt, en tiger typ  
Om jag var en insekt skulle jag vara: nåt som äter myggor, hatar dom 
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en borr, fråga mig inte varför 
Jag kommer alltid att vara: elin
Det finaste som finns är: familj & vänner
I sommar: ska jag ha riktigt jävla kul 
Sist jag grät var: i förrgår
Jag kan: haha, skriver som ewe, en massa jävla saker
Jag kan inte: vara nån annan än mig själv 
När jag vill tänka går jag: eh.. till datan  
När jag bakar så bakar jag: olika 
Min mobiltelefon är: ett måste, klarar mig inte utan den
När jag vaknar på morgonen: vill jag fortsätta sova 
Innan jag går och lägger mig: måste jag ha läppsyl, det har blivit ett beroende 
Just nu tänker jag på att: jag vill utomlands 
Bebisar är: mysiga 
Idag har jag: tittat på tv, pratat på skype, chattat, ätit m.m
Ikväll ska jag: det har redan varit kväll, så nu ska jag sova 
I morgon kommer jag: göra exakt samma saker som jag har gjort idag i guess 
Jag vill verkligen: åka utomlaaaaands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0