9/10 It's like waking without sleeping

Var hos sheila ett tag igårkväll. Jag kunde inte stanna länge, var synd men vi åt i allafall tårta. Haha, vi gjorde den faktiskt själva, duktigt där! 
Sedan stack jag vidare till julia. Vi sjöng singstar, spelade buzz, tittade på film och gick ut med hundarna. Pratade och skrattade mycket som vanligt, en riktigt bra kväll! Vaknade runt halv 10 av att en vovve klev på mig, haha.

Fick skjuts av therese hem, och sen vid 15 åkte jag, mamma och mina två systrar till conventum. När min syster fyllde för ett tag sedan, fick hon biljetter till Björn Skifs. Ingen favorit för mig precis, men det var faktiskt bra!
Kom hem för ett tag sedan, och nu ska jag ta det lugnt ikväll. Jag behöver det!

Tyvärr fick man inte ta kort när konserten hade börjat, så jag har inga bilder. Skittrisst, men så är det.






Meredith Brooks - Bitch

I'm a bitch, I'm a lover,
I'm a child, I'm a mother,
I'm a sinner, I'm a saint.
I do not feel ashamed.
I'm your hell, I'm your dream,
I'm nothing in between.
You know you wouldn't want it any other way,
So take me as I am.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0