BÄSTA VÄN

jag vill inte ens veta vem jag skulle vara utan dig, för en värld utan dig finns inte.
så många gånger du funnit där för mig, torkat mina tårar och gjort allt så mycket bättre,
kommer nog aldrig riktigt kunna tacka dig för allt du gör för mig.
så fort jag är ledsen, mår dåligt så kommer du alltid & finns där.
du behöver inte säga mycket innan du får mig på humör, bara du är där gör mig glad.
du är också en av dom få personerna som kan få mig riktigt glad.
du får mig att må bra, på ett speciellt sätt.
bara veta att du finns vid min sida gör mig trygg och otroligt lycklig.
livet är som ett puzzel och du är en av mina viktigaste puzzelbitar.
varje minnen, är minnen för livet.
tack för att du får mig att förstå vad äkta vänskap är.

när du är ledsen, kommer jag alltid finns där för dig.
när du är vilsen, och inte riktigt vet vad du ska göra då kommer jag stå
brevid dig och vara vilsen med dig.
men även när du är glad kommer jag finns där!
du betyder otroligt mycket för mig och jag älskar dig av hela mitt hjärta. ♥
/ julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0