11/9

11 september.
Jag kommer faktiskt ihåg när jag fick reda på vad som hade hänt för 9 år sedan. Jag kom hem från skolan och satte på tvn som vanligt. Det råkade vara så att SVT gick på, och de visade bilder från New York.

My point: tänk lite extra på de som försvann den dagen för 9 år sedan. Tänk på de familjer som förlorade en medlem. De barn som förlorade en mamma eller pappa eller de föräldrar som förlorade ett barn.
Men tänk också på de som faktiskt överlevde. De som hade turen att få leva kvar.







Kommentarer
Postat av: NazisteN

ALLA JÄVLA FITT MUSLIMER!!! NU KOMMER DOM HIT OCH FÖRSTÖR OCKSÅ!!!!!!!!!!!! BEVARA SVERIGE BLÅ GULT! RÖSTA PÅ SD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-13 @ 21:43:15
Postat av: halaf

vafan sejeru hor svenne sverige fittor vi gör er till bajs ni äter mitt bajs vi kmr snart döda er min mama har burka va e d fär fel me de huh`? ge mi dittt nummre fitt svenne hora

2010-09-13 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0