28/9 Everybody's looking for that something. One thing that makes it all complete

Jag börjar bli riktigt trött, det har varit fullt upp hela dagen. Tränade som sagt med therese och julia, det var jätteskönt! Men otroligt mycket folk på gymmet dock.
Fast det är ju aldrig fel, haha. Kolla in lite boys.

Imorgon är det onsdag, vilket betyder att jag måste bestämma vad jag ska ha på mig på karrofesten på torsdag. Hade tänkt klä ut mig, men nu tror jag att jag kör på vanliga festkläder istället. :)

Ska jag lyssna på musik ett tag, och sedan sova. Puss! ♥


mums


Kommentarer
Postat av: Cissi

härligt :) min har också varit bra:)

2010-09-28 @ 22:25:53
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0