3/9 Where did all the good people go?

Det har varit en ganska kul dag faktiskt. Vi tog bussen till Ekeby-Almby och så har vi varit där hela dagen. I nån liten röd stuga med massa mygg. Sa jag att det var svinkallt också?
I alla fall, vi kom dit 10 och så fick vi sluta runt 12.30. Hade kameran med mig, men glömde ta bilder som vanligt. 

Ikväll ska jag försöka att få lite kort. Ska nämligen bowla med simon, tim, julia & therese kl. 20-22. Det var riktigt längesen vi alla gjorde nåt tillsammans, så fan vad kul det ska bli! Petter kunde dock inte, men han får vara med nästa gång istället. Nu satsar jag på att vinna!
I'm gonna kick ass people.


Haha, jag bara måste visa det här. Fick precis ett mms från jullan med den här bilden.
Jag älskar er också brudar ♥



Kommentarer
Postat av: t

du kan ju drömma vidare bruttan!

2010-09-03 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0