8/9 Me, myself & I

PERSONLIGT
Vad heter du: elin
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: pappa säger att han ville att jag skulle heta sylta (!), jag hoppas att det är ett skämt
Vart bor du: örebro
Hur lång är du: 172 cm
Ögonfärg: bluuee
Hårfärg: blond

KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka: en svart skinnjacka
Vad använder du just nu för skor: vita converse
Favoritfärg på kläder: svart
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: ett par leggings från jc, ett ribbat linne från h&m och en sjal från gina tricot
Hur mycket köper du kläder för i månaden: mellan 200-500
Vad har du för skostorlek: 39
Vad har du för tröjstorlek: väldigt olika

SENASTE PERSON SOM
Du sov i samma säng som: julia
Du pratade med: mamma
Du gick på bio med: jullan och tössan
Du gick på stan med: ewelina :)
Du kysste:
Du kramade: mamma
Du pussade:
Du hade sex med:
Som såg dig gråta: vet faktiskt inte
Skällde på dig: haha, ingen aning
Skickade ett e-mail till dig: facebook, hihi

HAR DU NÅGONSIN
Sagt jag älskar dig och menat det: absolut
Bråkat med ditt husdjur: har inget :)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: det har det säkert, men inget jag kommer ihåg
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: ja
Är du ensam nu: beror på vad du menar. ensam hemma-nej, singel-ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: sexual healing - ben harper, highway man - hoffmaestro och tick of time - the kooks
Vill du gifta dig: ja om jag hittar den rätta
Vill du ha barn: yes!

EXTRA STUFF
Vem är din bästa vän: julia&therese ♥

Vad är du mest rädd för: ormar......
Vilka kläder sover du i: trosor och ibland en tröja också
Vart vill du gifta dig: uuuuutomlands!
Vem hatar du verkligen: haha, no names

Kör du bil: ska börja övningsköra så håll er inomhus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0