18/12 I don't need you in my life, but I don't give a shit, because I want you in it

Nu var det väldigt längesedan jag skrev här, och det har hunnit hända en hel del i mitt liv måste jag säga. Jag har flyttat, yes. Inte speciellt långt från förra lägenheten dock, men åh vad fint det har blivit!
Sedan har jag haft några riktigt trevliga stunder med min fina vän Carro. Det var ett bra tag sedan jag skrattade lika mycket som jag gjorde denna dag:



Jag har deltagit i ett FN-rollspel på skolan i tre dagar. Det slutade i fredags. Inte riktigt min grej kanske, men jag är positivt överraskad ändå!
Och sist men inte minst så har jag lyckats ta mig igenom även denna hösttermin. Känns helt underbart! Nu ser jag fram emot en mysig jul med familj, pojkvän och kusiner.

Utifall att jag inte skriver innan julafton: God jul mina vänner! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0