23/12 Dan före dopparedan

Min julafton kommer till en början spenderas med mamma, pappa, lillasyster, storebror, Zandra och min brorson. Dem kommer hit runt 11 imorgon. Då ska vi äta lite julfrukost tillsammans och öppna klappar så klart! Sedan kommer min älskling hit och så åker vi tillsammans med min familj till mina kusiner. Där ska vi äta julbord och njuta av att det är jul! Åh, vad detta kommer att bli mysigt!

Hela dagen idag har bestått av att noppa ögonbryn, raka ben, fila och måla naglarna och tvätta håret. Nu känner jag mig i alla fall skapligt julfin, så jag och min lillasyster ska baka lite julgodis.

Puss och god jul mina underbara vänner! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0