31/12 Happy new year

Nyårsafton 2011. Jag kan inte förstå hur det här året har kunnat gå så snabbt.. Jag har spenderat många, otroligt många, dagar med min älskling och jag har insett vad och vilka som förgyller mina dagar. Jag har träffat helt underbara vänner som har kommit att betyda otroligt mycket för mig, jag har flyttat till en lite mindre men mycket finare lägenhet, jag har varit i Kap Verde med min fina familj och jag har fått spendera ett helt år med världens bästa kille.

Allt detta, och mycket mer, har fått mig att inse vad som är viktigt i livet. Jag har även insett hur svårt det är att hålla kvar vid det som har varit. Under det här året har jag förlorat en del av mina bästa vänner. Mest på grund av mig själv tror jag. Jag har träffat nya människor som har tagit upp så stor del av min vardag att allt annat har hamnat i skymundan. Just därför spenderar jag inte denna nyårsafton med samma människor som förra året.

Nej, denna nyårsafton spenderar jag med min fina älskling. Vi ska laga trerätters och sedan gå upp på stan. Gott nytt år! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0