2/1 You just have to live with it

Nu när det är 2011 så har jag tänkt tillbaka på året som varit.
Vissa stunder har 2010 varit ett riktigt skitår, jag har mått dåligt och allt har varit jobbigt. Egentligen har det funnits ganska många sådana dagar.

Men så finns det de tillfällen när jag har mått bättre, när jag har skrattat och varit glad. Och det är de tillfällen när jag har umgåtts med mina underbara vänner och familj.
Jag har sagt det många gånger, men jag är så otroligt lyckligt lottad ♥

Januari



Lasergame med julia, therese, louise, emelie, krister, simon, tim, petter, andreas och kim. Allt var på topp fram till att jag tog sats och sprang rakt in i en betongvägg. Resultatet blev en stor jävla bula i pannan.

Februari



Jag och therese fyllde år, så vi hade en myskväll hemma hos henne med julia och louise. 

Mars



Avslutningsfoto med 80-talstema.

April



Var ute i lillån hos simon med världens bästa vänner. Jag kommer aldrig glömma den här kvällen!

Maj




Drog till stockholm och hade en otroligt mysig dag där med julia, och..



.. var i alanya med familjen, me love.

Juni



Sommaren började och därmed mysiga sommarkvällar med mina vänner.

Juli




Sommaren fortsatte och jag spenderade det mesta av min tid i sommarstugan. Väldigt mysigt måste jag säga!

Augusti



Spenderade en kväll hos therese med henne och daniel. Herregud vad vi skrattade.

September



Bowlade med julia, therese, simon och tim. Och..



.. förälskade mig i Josh Hartnett. På riktigt.

Oktober




Jag hade lite kärleksproblem och åkte iväg till malia med min underbara familj.

November




Asgarvade med julia till dessa bilder och..



.. jag och sheila fick upp ögonen för dessa rackare (haha).

December





Förmodligen den bästa månaden 2010. Hade en jättemysig julafton och en GRYM nyårsafton! 



Nu ser jag fram emot 2011, ett nytt år och nya möjligheter!

Kommentarer
Postat av: shiliiii

hahahah clone a willy, fan va vi skrattade! saknart!<3

are you hot today? no, its a very cold day! are you hard? yes very hard! HAHA glömmer det aldrig

2011-01-03 @ 01:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0