27/7 It's a livin' thing

Hola!♥ Jag har börjat jobba och därför har jag inte haft tid att blogga något (jag går upp 05:45 på morgonen, kommer hem 15:45 och efter det är jag helt utslagen och somnar på soffan).
Rosta Äldreboende är den plats jag kommer befinna mig på de närmaste tre veckorna och jag ska försöka få lite kort på mina gulliga gamlingar!

Nu ska jag upp på stan och möta upp min älskling, sen ska jag träffa mina underbara vänner på Gröna Grodan kl. 18 och efter det ska jag och shadde laga mat ikväll!


Kommentarer
Postat av: Simon Mellström

Elin din skit, du ska inte snacka om jobbigt! Jag jobbar på Ässundet och gör räckmackor,diskar och städar! Från 09.30-19.30 men jobbar dock bara 12 dagar !

2011-07-27 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0