25/10 Don't turn out the lights

Är för tillfället skapligt förbannad på de tjejer som vill provocera genom att stöta på shadde, skitkul. Verkligen. Det hela blir liksom ännu roligare när man har en pojkvän som inte säger emot heller.. Hör du det shadde? :)  

Med det sagt kan jag berätta att jag slingade håret idag. Blonda slingor. Det blev jättebra så nu är jag fin i håret till nästa vecka då jag drar iväg till Kap Verde. Det ska bli så skönt att få sola och bada :)
Ha en fortsatt fin tisdag allihopa! ♥

  



Kommentarer
Postat av: Kusse Anna

vissa människor är helt enkelt till för att hatas! (om man får säga så) keep up ellan :) saknar dig! <3 Örebro snaaart!

2011-10-26 @ 17:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0