16/1 Training

Nu efter jullovet är det dags att på riktigt komma igång med träningen igen. Jag var på Friskis med maja igår och körde ett rejält styrkepass. Det kändes i magen! Sedan var jag och sprang en timme efter skolan idag också. 
 
 
Just nu ser mina träningsveckor ut som så att jag har två styrkepass och två konditionspass. På styrkepassen går jag igenom hela kroppen. Insida och utsida lår, benens framsida samt baksida, mage, rygg, axlar, bröst, biceps och triceps. Jag värmer upp med en kvarts jogging också. 
 
På mina konditionspass står jag på bandet en timme. Försöker springa 30-45 min och gå i lutning 15-30 min. De dagar då motivationen tryter så ser jag till att åtminstone ta en rejäl powerwalk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0