13/9 Comments

  halaf om 11/9:

vafan sejeru hor svenne sverige fittor vi gör er till bajs, ni äter mitt bajs vi kmr snart döda er min mama har burka va e d för fel me de huh? ge mi dittt nummer fitt svenne hora.
   
 
NazisteN
om 11/9:

ALLA JÄVLA FITT MUSLIMER!!! NU KOMMER DOM HIT OCH FÖRSTÖR OCKSÅ!!!!!!!!!!!! BEVARA SVERIGE BLÅ GULT! RÖSTA PÅ SD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sv: Det här är fan inte okej. Jag har aldrig sagt nåt om att det är fel att bära burka? Det enda jag skrev var att vi skulle tänka på de som dog den 11 september. Jag är absolut inte emot muslimer så sluta snacka skit.

Och jag är helt emot SD, just so you know.



Edit: det är ju ganska kul att det är samma person som har skrivit dom här kommentarerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0